ՊՐԻՄԵՐՈՆ

Մենք թվերով
Մենք սկսել ենք մեր գործունեությունը Հայաստանում՝ 2017 թվականից
20 միլիարդի չափով վարկեր ենք ֆինանսավորել
ՊՐԻՄԵՐՈ ❤️

Մեր առաքելություն է
Մեր առաքելությունն է տրամադրել ավտոմեքենա ձեռք բերելու հնարավորություն նրանց, ովքեր իսկապես սիրում են մեքենա, գնահատում են կարևորությունը և առաջնային են համարում անվտանգությունը։

Մեր տեսլականն է
Մեր տեսլականն է լինել վստահելի և ապահով վարկատու և հարմարավետ պայմաններով հեշտացնել վարկառուի ընտրությունը։
Trustline
Մենք հոգում ենք ազնվության, կարգապահության էթիկայի պահպանման համար և հավատում, որ վստահության մշակույթի ձևավորման մի մասը սխալների մասին բարձրաձայնել սովորելն է։ Վերջինս կօգնի խնդիրներին տալ ավելի արագ և կառուցողական լուծումներ։
TrustLine-ը "Մոգո"-ի մայր ընկերության՝ Eleving Group-ի տեղեկատվական համակարգն է, որտեղ "Մոգո"-ի աշխատակիցները և արտաքին շահագրգիռ կողմերը կարող են ապահով և գաղտնի կերպով տեղեկացնել որևէ կասկածելի կամ անպատշաճ վարքագծի մասին:
TrustLine-ը նախագծվել, ստեղծվել և շահագործվում է այնպես, որ ապահովի տեղեկատվության ամբողջականությունը, գաղտնիությունը և կանխի ոչ լիազորված անձանց մուտքը այնտեղ:
Ե՞րբ պետք է դիմել TrustLine-ին
Խրախուսում ենք դիմել, երբ հանդիպել եք`
- "Մոգո"-ի կամ "Մոգո"-ն ներկայացնող երրորդ անձանց կողմից գործարար էթիկայի և չափանիշների խախտման դեպքերի;
- "Մոգո"-ի ներքին քաղաքականության և արժեքների խախտման՝ կապված կառավարման գործելակերպի, գործարար վարքագծի հետ;
- Կասկածելի հաշվապահական գործառույթների, ներքին վերահսկողության, աուդիտի և ֆինանսական հաշվետվությունների հետ կապված կանխամտածված խախտումների՝ ոչ օրինական օգուտներ (գումար, գույք, ծառայություններ) ստանալու նպատակով;
- Մարդու իրավունքների ոտնահարման, դրա գծով գործարար վարքագծի խախտման մեջ "Մոգո"-ի ներգրավվածությանը;
- Էական խախտումներ՝ կապված հակամենաշնորհային կամ արդար առևտրի, լրտեսության կամ դիվերսիայի և տեղեկատվական անվտանգության խախտումների:
Դիմելու և Ձեր մտահոգությունը բարձրաձայնելու համար ամենևին էլ անհրաժեշտ չէ ունենալ բոլոր ապացույցներն ու մանրամասները։ Դուք կարող եք վստահ լինել, որ մենք Ձեր ներկայացրած տեղեկատվությունը լրջորեն և արդար կերպով կդիտարկենք և, ինչ-որ բան շտկելու անհրաժեշտության դեպքում, անհապաղ կերպով կձեռնարկվեն համապատասխան միջոցառումներ։
Խնդրում ենք հաշվի առնել, որ TrustLine – ը չի օգտագործվում հաճախորդների բողոքների ներկայացման նպատակով։
Հաճախորդների բողոքների ներկայացման վերաբերյալ տեղեկատվություն ստանալու համար կարող եք այցելել կայքի «Հաճախորդների իրավունքները» բաժին։
Անանունություն, խտրական վերաբերմունք
Eleving Group-ը չի հանդուրժում որևէ խտրականություն այն անձանց նկատմամբ, ովքեր բարեխղճորեն հաղորդում, ներկայացնում կամ մասնակցում են որևէ կասկածի խախտման հետաքննությանը: Հետևաբար, մենք օգտագործում ենք արդյունավետ, գաղտնի և անվտանգ վերլուծության ուղիներ՝ երաշխավորելով, որ խախտման մասին տեղեկացնողները պաշտպանված են: Եթե կարծում եք, որ Ձեր հանդեպ ցուցաբերվել է խտրական վերաբերմունք որևէ խնդրի մասին զեկուցելու կամ հետաքննությանը մասնակցելու համար, դուք պետք է անմիջապես տեղեկացնեք մեզ՝ TrustLine-ի միջոցով: Բոլոր նման հաղորդումները կուսումնասիրվեն գաղտնի կերպով։
Լրացուցիչ տեղեկությունների համար տե՛ս Eleving Group-ի Տեղեկատվական քաղաքականությունը: